Ugrás a tartalomhoz
okt. 22. 2011

Bonjour! Friss vér a sikervadászathoz

Üdvözlök mindenkit! A mai naptól (2011.10.22) új taggal bővült a Sikervadász csapat.

James vagyok, egy hasonló blog szerkesztőjeként működtem eddig. (Férfiélet Blog) Sajnos időhiány miatt nagyon ritkán maradt időm bejegyzéseket írni, így nem tudtam folyamatosan vezetni a blogot. Most viszont egy egyedülálló lehetőséget kaptam, amit egy kompromisszumként fogok fel. Blogolhatok tovább, azonban az olvasóknak sem kell napokat, heteket várni az új bejegyzésekre, hiszen itt rajtam kívül működik az eredeti csapat is. Bízom benne, hogy sikerül egy csomó értéket átadnom majd Nektek, kedves olvasóknak.

 

 

 

Most pedig következzen egy rövid bemutatkozás tőlem, amivel a másik blogomon is indítottam.

Egy fiatal férfi vagyok, húszas éveim első felében. Sikeres embernek mondhatom magam. A mindennapjaim boldogan telnek, élvezem az életemet. Abszolút pozitív beállítottságú vagyok, nem kenyerem a búslakodás és az ítélkezés. Szeretem embertársaimat, cserébe pedig sokan szeretnek engem is. A lányokkal is megértetem magam, szívesen vagyok nők társaságában.

Pénzügyi gondjaim elmúltak – annyi pénzem van, amennyire csak szükségem lehet. (Álmomban sem gondoltam volna, hogy ezt egyszer megélem! ) Elegáns, férfias stílust alakítottam ki magamnak, kapcsolataim is rendben vannak.

Rendszeresen sportolok, egészséges az életvitelem. Nem dohányzom, csak alkalmanként iszom alkoholt, egészséges ételeket eszem.

Szóval minden klappol. Most viszont nem ez a lényeg. A fontos dolog, amit másokkal is szeretnék megosztani, hogy ez nem mindig volt így. Fiatalabb koromban teljesen más emberként ismerhettetek volna meg. Szinte tökéletes ellentéte voltam a mostani önmagamnak. Komor, negatív beállítottságú kamaszként éltem. Önbizalomhiánnyal küszködtem, lusta, hanyag, irigy ember voltam. Rengeteget ítélkeztem, fölényes próbáltam lenni. Tartottam a lányoktól, néha gorombán viselkedtem velük. Nem volt stílusom, szinte minden igényesség hiányzott belőlem. Ráadásul MMORPG függőséggel is küszködtem, mely lekötötte szinte minden szabadidőm.

Mélyen voltam. Nagyon mélyen. Mégis úgy döntöttem, hogy felállok innen. Vágytam egy boldogabb életre, elismerésre, szeretetre éheztem. Tudtam, hogy valahogy én is lehetek olyan, mint azok az emberek, akikre felnéztem. Csodáltam a gazdag, befolyásos, határozott férfiakat.

Ez a gondolat indított meg utamon, ennek hatására kezdtem kutatni a változás után. Rengeteg időt öltem bele. Volt időszak, amikor szinte csak ezért éltem. Meghoztam az áldozatot. Rengeteg könyvet, videót, cikket olvastam el újra és újra. Számtalan technikát, trükköt jegyeztem meg, alkalmaztam a mindennapjaim során.

A motivációm nem merült ki, mivel csodálatosan működött a dolog. Az első pillanattól kezdve máshogy éreztem magam. Szinte leírhatatlan izgalom töltött el, epekedten ezután az újfajta tudás után. És megérte.

Nem állítom, hogy most már teljesen célbaértem. Dehogy! Még mindig rengeteg dolgot kell tanulnom, messze még az út vége. Azt viszont, amit eddig magamhoz öleltem, már senki nem veheti el tőlem. És profitálok belőle nap mint nap.

Ezt a blogot azért indítom, mert segíteni szeretnék Neked, hogy követni tudd a példámat.
A döntés a tiéd! Szeretnél egy boldogabb életet? Ha igen, tarts velem!
süti beállítások módosítása