Ugrás a tartalomhoz
okt. 21. 2011

Könyvajánló: James R. Sherman – Csináld!

A tegnap csupán álom, ami sosem térhet vissza. A holnap csupán látomás, aminek megvalósulására nincs garancia. Csak a mával rendelkezel. Ha halogatsz, elveszted. Ám ha teljes szívvel, teljes lélekkel éled ezt a mát, a tegnap a boldogság álma, a holnap pedig a remény látomása lesz.

részlet  James R. Sherman – Csináld! 

E könyv elolvasása tökéletes kezdést biztosít az új éned felépítésében. Szinte biztos vagyok benne, hogy rengeteg dolog van az életedben, amiről tudod, hogy meg kell csinálnod, el kell végezned, de egyszerűen mindig csak halasztgatod és sosem érsz a végére.

Ugyanúgy előfordulhat, hogy egy kellemetlen feladatot odázol el, mint a diéta, új állás keresése, iskola elkezdése, vagy akár a főnököddel való beszélgetés a fizetésemelésedről.

Az állandó halogatás miatt érzett bűntudat az egész életedet megkeseríti. A könyvben rengeteg hasznos tanácsot és egy komplett kidolgozott módszert találsz a problémád leküzdésére.

Én betartottam a leírtakat, megértettem és alkalmazom őket minden áldott nap. Hihetetlen értéket adott át nekem ez a mű, ezért ajánlom Neked is!

Győzd el a félelmeid! Csináld most!

 

 

 A könyvben tárgyalt témák:

  1. A halogatás leküzdése
    Ezt a könyvet szerettem volna már régen megírni,
    de valahogy sosem került rá sor . . .
  2. Tervezd a sikert!
    Elkészülni! Vigyázz! Vigyázz! Vigyázz . . .
    Sokan vannak, akik beneveznek az üzleti sikerért
    folyó küzdelembe, de sosem hagyják el a starthelyet.
  3. A félelem leküzdése
    Gyakran láttam, mit tesz a félelem az emberi álmokkal és
    reményekkel. Láttam mit tesz emberekkel, akik úgy próbálnak
    átevickélni az életen, hogy jaj csak ezen a napon legyek túl .
  4. A türelem ereje
    George Lucasnak saját pénzét kellett kockáztatnia, hogy megcsinálhassa
    a Csillagok háborúja címû filmet. Mire befejezte a
    forgatást, anyagilag összeomlott. A kétségbeesés szélén állt,
    mert nem akadt vevõ a forgalmazási jogra. Így az a tulajdonában
    maradt . . .
  5. Kerüld a hibákat!
    Minden társadalom kialakítja a maga álláspontját arra nézve, mi
    lehetséges és mi nem. Ez aztán önmagát beteljesítõ jóslatként
    korlátokat szab a teljesítménynek.
  6. Légy nyerõ
    Ha valaki nyerõ akar lenni, annak tudnia kell, mit jelent nyerni, és
    miért van, hogy a nyerõk kiemelkednek társaik közül.

A könyv letölthető pdf változata: link

 

A blogon ezentúl hasznos, önfejlesztésben nagy segítséget nyújtó könyveket is bemutatunk majd, hiszen ezzel a bejegyzéssel elstartoltuk a Könyvajánló rovatunkat! Hasznos olvasást mindenkinek! 

süti beállítások módosítása